Drontal Cat pentru pisici - cutie 2 comprimate
Drontal Cat - cutie 2 comprimate antiparazitare interne pentru pisici.
Transport gratuit pentru comenzi de minim 150 RON! |
Bun venit Autentificare Contul tau
Drontal Cat - cutie 2 comprimate antiparazitare interne pentru pisici.
Compoziţie:
Fiecare tabletă conţine
Substanţe active:
Pirantel embonat (pamoat) 230.0 mg,
Praziquantel 20.0 mg;
Excipienţi:
Amidon de porumb, celuloză microcristalină , polivinil pirolidonă, stearat de magneziu, siliciu coloidal anhidru, hidroxi-propil
metilceluloză, polietilen glicol 4000, dioxid de titan.
Indicaţii
Pentru tratamentul infestaţiilor mixte cu viermi rotunzi şi viermi laţi la pisici, determinate de:
Stadii adulte de ascarizi: Toxocara cati (syn. mystax);
Stadii adulte de viermi cu cârlig: Ancylostoma tubaeforme, Ancylostoma braziliense.
Tenii (viermi laţi): Echinococcus multilocularis, Dipylidium caninum, Hydatigera (Taenia) taeniaeformis, Mesocestoides spp., Joyeuxiella spp
Deoarece infestarea cu tenii la pisici apare în foarte scurt timp, în a treia săptămână de viaţă, tratamentul cu Drontal nu este indicat decât
după vârsta de trei săptămâni.
Contraindicaţii
A nu se utiliza la pisoi care au vârsta mai mică de 6 săptămâni.
Drontal Cat nu va fi utilizat în timpul gestaţiei.
A nu se utiliza simultan cu compuşi care conţin piperazină.
Reacţii adverse
Dacă observaţi reacţii grave sau alte efecte care nu sunt menţionate în acest prospect, vă rugăm informaţi medicul veterinar.
Specii ţintă
Pisici.
Posologie pentru fiecare specie, cale (căi) de administrare şi mod de administrare
5 mg/kg praziquantel şi 57.5 mg/kg pirantel embonat pe kilogram greutate vie
Este echivalent cu o tabletă Drontal Cat pe 4 kg greutate vie.
Pentru exemplificare a se vedea tabelul de mai jos:
Greutate corporală | Tablete |
1.0 - 2.0 kg | ½ |
2.1 - 4.0 kg | 1 |
4.1 - 6.0 kg | 1 ½ |
6.1 - 8.0 kg | 2 |
8.1 - 10 kg | 2 ½ |
Durata tratamentului
Pentru o singură administrare.
Recomandări privind administrarea corectă
Tabletele sunt administrate direct sau încorporate în carne sau cârnaţi. Nu sunt necesare măsuri dietetice. Tabletele sunt marcate
în jumătăţi.
Nu scoateţi tabletele din blister până nu este necesar pentru utilizare. Orice tabletă utilizată parţial trebuie aruncată.
Timp de aşteptare
Nu este cazul.
Precauţii speciale pentru depozitare
A nu se lăsa la îndemâna şi vederea copiilor.
Acest produs medicinal veterinar nu necesită condiţii speciale de depozitare.
A nu se utiliza după data expirării marcată pe cutie {EXP}.
Perioada de valabilitate după prima deschidere a ambalajului primar: Orice tabletă utilizată parţial trebuie aruncată.
Atenţionări speciale
Precauţii speciale care trebuie luate de persoana care administrează produsul medicinal veterinar la animale
Pentru o bună igienă, persoanele care administrează tableta direct pisicii sau o încorporează în hrană, trebuie să se spele p e mâini după
aceea.
Utilizare în perioada de gestaţie, lactaţie
Drontal Cat nu va fi utilizat în timpul gestaţiei (vezi Contraindicaţii). Poate fi utilizat în timpul lactaţiei.
Supradozare (simptome, proceduri de urgenţă, antidoturi), după caz
Simptomele de supradozare nu apar la doze de 5 ori mai mari decât doza recomandată.
Primele semne de intoxicaţie sunt vărsăturile.
Precauţii speciale pentru eliminarea produsului neutilizat sau a deşeurilor, după caz
Medicamentele nu trebuie aruncate în ape reziduale sau resturi menajere.
Solicitaţi medicului veterinar informaţii referitoare la modalitatea de eliminare a medicamentelor care nu mai sunt necesare. Aceste măsuri
contribuie la protecţia mediului.
Livrare prin firme de curierat rapid.
Pentru comenzi in valoare de peste 150 RON livrarea este gratuita.
Pentru comenzi cu valoare sub 150 RON contravaloarea serviciului de livrare este:
Pentru adrese situate in Bucuresti sau Ilfov - 12 RON/comanda
Pentru adrese situate in Romania cu exceptia Bucuresti si Ilfov - 16 RON/comanda
Nu se fac livrari in afara Romaniei.
Contravaloarea serviciilor de livrare este afisata in cosul de cumparaturi si se adauga la valoarea totala a produselor comandate.
Program livrari
Plasare comanda | Expediere | Livrare | Timp total |
L-J pana in ora 14.00 | In aceiasi zi | 24 -48 de ore de la expediere | 1 - 2 zile |
L-Mi dupa ora 14.00 | A doua zi | 24 - 48 de ore de la expediere | 2 - 3 zile |
J dupa ora 14.00 - V pana in ora 14.00 | Vineri | - luni sau marti | 4 - 5 zile |
V dupa ora 12.00, S si D | Luni/marti | 24 -48 de ore de la expediere | 2-4 zile |
Alte zile nelucratoare | Prima zi lucratoare | 24 - 48 de ore de la expediere | Nr de zile nelucratoare consecutive + 2 zile |
Tmpul de livrare de 24 de ore de la momentul expedierii reprezinta cea mai buna estimare. | |||
Acesta poate ajunge la 48 sau 72 de ore in anumite situatii (localitati indepartate de centrele nationale de livrare, perioade premergatoare sarbatorilor, conditii meteo severe, etc ) | |||
Livrarea se face prin firme de curierat. |
Comanda on-line.
1. Creati-va un cont farapurici.ro. Este usor si gratuit. Dupa crearea contului autentificati-va in site.
2. Intrati in magazin si alegeti categoria de produse care va intereseaza. Vizualizati produsul pe care doriti sa-l cumparati si stabiliti caracteristicile suplimentare ale acestuia, daca sunt disponibile .
3. Apasati "Adauga in cos." Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in cos, completati datele necesare validarii comenzii.
4. Daca aveti o adresa de livrare inregistrata aceasta va fi afisata in interfata de comanda. Daca nu aveti o adresa salvata sau doriti o adresa diferita pentru livrare, apasati "Adauga o noua adresa", completati datele necesare, si salvati-o. Selectati apoi adresa de livrare si cea de facturare.
5. Pentru a confirma comanda si a alege metoda de trimitere trebuie sa acceptati termenii de utilizare a site-ului farapurici.ro si a serviciilor oferite de acesta. Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa continuati procesul de cumparare numai daca sunteti de acord cu clauzele acestora.
Dupa acceptarea acestora alegeti metodele de livrare disponibile si contravaloarea acestora, suma ce se va adauga la valoarea cosului. De asemenea veti putea alege modalitatea de plata a produselor si/sau serviciilor.
6. Tot in aceasta interfata aveti posibilitatea de atrimite un mesaj referitor la comanda, daca este necesar.
7. Faceti click pe modalitatea de plata ramburs sau plata cu cardul. Vi se va afisa suma finala pe care o aveti de platit la livrarea pachetului.
8. Apasati "Confirm comanda". Comanda va fi trimisa operatorului farapurici.ro si va intra in stadiul de procesare.
Daca este cazul veti fi contactat telefonic pentru detalii referitoare la comanda plasata.
Stadiile unei comenzi.
Imediat ce ati plasat o comanda aceasta va trece prin diferite stadii inainte de a fi livrata.
Deoarece dorim sa fii informat la timp de stadiul in care se afla comanda plasata, vei primi un mesaj e-mail la fiecare modificare a starii comenzii plasate.
Trimiterea acestor mesaje nu exclude verificarea telefonica de catre un operator farapurici.ro a unor informatii referitoare la comanda.
Toate aceste stadii se pot regasi si in contul tau de client in sectiunea "Istoric si detalii comenzi".
1. Comanda confirmata.
Imediat ce ai plasat comanda online vei primi un e-mail pe adresa folosita la inregistrare ce confirma inregistrarea automata a comenzii in sistemul online farapurici.ro (nu uita sa verifici si folderul "Spam")
2. Comanda procesata.
Fiecare comanda este verificata de un operator farapurici.ro. In momentul in care comanda a fost verificata vei primi un mesaj pe adresa de e-mail care va confirma existenta produselor in stoc si livrarea acestora conform programului de livrari de mai sus.
3. Comanda expediata.
In momentul in care comanda este ridicata de curier pentru a fi livrata vei primi un e-mail care te informeaza asupra acestui lucru. Detalii referitoare la livrare se regasesc in tabelul de mai sus.
4. Comanda livrata
Comanda a fost livrata. In acest stadiu este posibil sa primesti si un mesaj e-mail care te invita sa iti spuni parerea despre serviciile farapurici.ro sub forma unei recenzii ce va fi publicata pe site-ul farapurici.ro in sectiunea "Recenzii clienti".
Raspunsul nu este obligatoriu, dar orice informatie venita de la clientii nostri referitoare la calitatea serviciilor farapurici.ro este bine venita.
Anularea unei comenzi.
In situatia in care doriti anularea unei comenzi va rugam sa faceti acest lucru cat mai rapid, contactandu-ne telefonic sau pe adresa de e-mail vanzari@farapurici.ro.
Pentru ca procedura de anulare sa se desfasoare rapid, va rugam sa notati si sa ne comunicati numarul de ordine al comenzii.
Returnarea comenzilor.
Daca te-ai razgandit si doresti sa returnezi o comanda sau doar unele produse din caomanda, nu e nimic!
Conform legislatiei in vigoare ai dreptul sa returnezi o comanda plasata online sau telefonic in 15 zile de la data la care produsele au intrat in posesia ta (data livrarii).
Pentru a face un retur trebuie sa urmezi pasii de mai jos:
1. Trebuie sa ne instiintezi ca doresti sa returnezi produsele folosind procedura de returnare din contul tau.
2. Intra in contul tau in sectiunea "Istoric si detalii comenzi"
3. Identifica comanda pe care doresti sa o returnezi si apasa "Detalii"
4. Selecteaza produsele pe care doresti sa le returnezi
5. Introdu in campul text motivul pentru care doresti sa faci returnarea. Daca pur si simplu te-ai razgandit, scrie doar "Fara motiv" (acest camp text trebuie sa fie completat)
6. Apasa butonul "Returneaza produse". In acest moment vom primi un mesaj e-mail cu cererea ta de returnare si un operator farapurici.ro rte va contacta.
7. Dupa ce ai facut cererea de returnare vei fi redirectat pe pagina de retururi din contul tau in care vei vedea numarul de inregistrare a cererii de retur, codul comenzii pentru care ai cerut returul, data cererii de retur si stadiul in care se afla cererea de returnare.
Stadiile cererii de retur sunt:
a. Se asteapta confirmarea - cererea de retur a fost inregistrata in sistem si trebuie confirmata de un operator farapurici.ro
Te rugam sa nu trimiti inapoi pachetul cu produsele de returnat pana ce cererea ta de retur nu a fost procesta de un operator farapurici.ro.
In acest moment vei primi un mesaj e-mail ce te informeaza ca crerea ta de retur a trecut in stadiul urmator :
b. Se asteapta pachetul
In acest stadiu puteti trimite pachetul de retur inapoi catre farapurici.ro. Nu uita sa notezi pe documentul de trimitere si numarul de inregistrare a returului.
Datele de returnare sunt:
SC Kraftmann Farma Vet SRL
Bucuresti, Str. Mr. Atanase Ionescu, nr. 37, CP 021841
Telefon contact: 0756.560.560
Departament vanzari
c. Pachet de retur primit
In momentul in care pachetul a a juns la noi, stadiul returului se va modifica corespunzator - vei primi un mesaj e-mail ce te va informa despre modificarea stadiului returului.
Un angajat farapurici.ro va verifica produsele returnate si daca acestea corespund conditiilor de returnare stadiul se va modifica in:
d. Retur acceptat.
sau daca produsele nu corespund conditiilor de returnare stadiul va deveni
e. Retur refuzat.
Mai poti face cererea de retur si trimitand un mesaj e-mail la adresa retur@farapurici.ro care sa ne informeze despre intentia ta de a returna produse si sa contina cel putin numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea, fie sa folosesti formularul de contact (il poti accesa aici) in care alegi optiunea "3. Returnare produse". Daca nu esti autentificat in momentul completarii formularului, nu uita sa ne spui numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea de produse.
Conditiile de returnare a produselor si modalitatea de returnare a contravalorii acestora
Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost primite - nefolosite, fara deteriorari, in ambalajul original si insotite de toate documentele, accesoriile sau produsele cadou primite in comanda respectiva.
De asemenea produsele trebuie sa corespunda numeric cu comanda facuta de tine. Daca o comanda contine pachete de produse acestea trebuie returnate in acelasi numar cu cel din comanda - de exemplu daca ai comandat un pachet cu 3 pipete trebuie sa returnezi toate cele 3 pipete din pachet.
Daca produsele returnate corespund cerintelor de mai sus, returul va fi acceptat si iti vom returna contravaloarea produselor si a taxelor de livrare facturate, daca exista, in maxim 14 zile de la data la care ne-ai transmis cererea de retur. Aceasta data poate fi prelungita pana la primirea pachetului de retur sau a dovezii de trimitere a pchetului.
Returnarea contravalorii produselor se poate face, la alegerea ta, astfel:
- prin transfer bancar in contul indicat de tine
- prin mandat postal
- prin cupon de cumparaturi de pe site-ul farapurici.ro, in cazul in care doresti sa achizitionezi alte produse.
Contravaloarea livrarii pachetului de retur este suportata de noi daca folosesti ca metoda de livrare a pachetului de retur aceiasi metoda prin care produsele ti-au fost livrate. In cazul in care doresti sa trimiti pachetul de retur prin alte metode, contravaloarea serviciului de livrare va fi suportata de tine integral.
Atentionari referitoare la coletele livrate.
Clientul trebuie sa verifice integritatea pachetelor la primirea acestora. In cazul in care pachetele sunt desigilate sau rupte, se va intocmi un proces verbal de constatare impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Orice reclamatii referitoare la integritatea pachetului ce nu sunt inregistrate printr-un astfel de proces verbal nu sunt luate in considerare.
Modalitati de plata.
Plata produselor cumparate din magazinul farapurici.ro se face ramburs, la primirea pachetului sau online cu card bancar.
Plata ramburs este disponibila pentru comenzi in orice localitate din Romania. Plata produselor si contravaloarea transportului se vor achita la momentul in care receptionati pachetul de la curier. Chitanta pentru contravaloarea pachetului este emisa de societatea de curierat.
SC Kraftmann Farma Vet SRL, operatorul site-ului farapurici.ro, nu poate emite chitante pentru marfurile platite in sistem ramburs.
Pentru plata online cu card gasiti detalii aici.