Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp Mareste

Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp

Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp

Detalii

  • 05.2024

18,99 RON cu TVA



Comanda acum si vei primi pachetul in intervalul

Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp.

 

Acesta este un produs generic pentru Drontal Cat. 

Contine aceleasi substante active, in aceiasi concentratie si are aceleasi indicatii terapeutice ca ale produsului Drontal Cat. 

Vezi aici ce sunt medicamentele generice.


Substanțe active:
Pirantel embonat
Praziquantel

Indicații: Tratamentul infestaţiilor mixte cu ascarizi, nematode şi cestode la pisici

Ascarizi:
Toxocara cati (forme adulte şi larvare)
Nematode: 
Ancylostoma tubaeformeAncylostoma braziliense  
Cestode:
Echinococcus multilocularis, Dipylidium caninum, Taenia taeniaeformis, Mesocestoides spp., Joyeuxiella pasqualei 

Prezentare: Cutii cu 2 comprimate
Comprimate filmate de culoare albă până la aproape albă, ovale, biconvexe, marcate cu o linie mediană pe una dintre fețe
Comprimatul poate fi divizat în doze egale.

Doza recomandată: 1 comprimat la 4 kg greutate corporala (57,5 mg embonat de pirantel si 5 mg praziquantel per kg greutate corporală)

Tabletele se pot diviza în funcție de greutatea corporală:
- 1/2 tabletă la pisici cu greutate corporală între 1-2 kg
- 1 tabletă la pisici cu greutate corporală între 2,1-4 kg
- 1 1/2 tabletă la pisici cu greutate corporală între 4,1-6 kg
- 2 tablete la pisici cu greutate corporală între 6,1-8 kg 

Administrare: orală 
- Comprimatele se administrează direct în cavitatea bucală a animalului, dar pot fi administrate și în hrană, dacă este cazul
- Pisoii cu o greutate mai mică de 1 kg nu trebuie tratați cu acest produs, deoarece nu se poate face dozarea corectă
- În infestare cu ascarizi, mai ales la pisoi, eliminarea completă a paraziților nu poate avea loc, astfel încât poate persista un risc de infestare pentru om.
- Trebuie efectuate tratamente repetate cu un produs adecvat, la intervale de 14 zile, până la 2-3 săptămâni după înțărcare
- Jumătățile neutilizate de comprimat trebuie păstrate în blister până la următoarea utilizare la o temperatură mai mică de 25C

- Infestarea cu tenie apare la pisici cel mai devreme în a treia săptămână de viață. 
- Puricii servesc drept gazde intermediare pentru - Dipylidium caninum
- Dacă nu se intervine pentru controlul gazdelor intermediare, cum sunt puricii, șoarecii, etc., reinfestarea cu tenie este sigură

Măsuri de precauție pentru a evita riscul de dezvoltare a rezistenței ce ar putea duce la o terapie ineficientă: 

- utilizarea prea frecventă și repetată a antihelminticelor din aceeași clasă, pentru o perioadă lungă de timp.
- subdozarea, care se poate datora subestimării greutății corporale sau a erorilor de administrare a produsului

Siguranța produsului medicinal veterinar nu a fost stabilită în perioada gestației. 
Produsul nu trebuie utilizat în timpul gestaţiei, dar poate fi utilizat în timpul lactaţiei.

  • Moneda RON cu TVA
  • Se utilizeaza pentru: Pisici
  • Tip produs: Deparazitare interna
  • Cantitate: 2 cp
  • Brand: Dehinel
  • Categorie produs: Antiparazitare pisici
  • OLA 4
ANTIPARAZITARE interneDehinel caini/pisici
 
Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp

Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp

Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp

Scrie o recenzie!


Trebuie sa fii autentificat pentru a scrie o recenzie
 5/5
foarte eficient
Sunt alte tablete care nu dau rezultate. Acesta a dat rezultate de la o singură doză.
 (0)
 (0)
Aceasta recenzie a fost facuta pentru Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp




Dehinel cat, antiparazitar intern pentru pisici - 2 cp (18.99 RON) 5/51 calificative - 1 pareri

Contravaloarea serviciilor de livrare. 

Pentru comenzile sub 200 RON, cu livrare la adrese din Bucuresti - 11 RON

Pentru comenzile sub 200 RON cu livrare in orice localitate din Romania cu exceptia Bucuresti - 15 RON

Pentru comenzile peste 200 RON - livrare gratuita oriunde in Romania.

Nu se fac livrari in afara Romaniei. 

Contravaloarea serviciilor de livrare este afisata in cosul de cumparaturi si se adauga la valoarea totala a comenzii.

 

Contact telefonic - 0756.560.560 

Ne puteti contacta telefonic in intervalul orar de mai jos (cu exceptia sarbatorilor legale).

In afara acestui interval orar ne puteti contacta prin e-mail - vanzari@farapurici.ro.

 

Luni10.00 - 15.00
Marti10.00 - 15.00
Miercuri10.00 - 15.00
Joi10.00 - 15.00
Vineri10.00 - 15.00

  

 







 

 

Program livrari 

 

Plasare comandaExpediereLivrareTimp total
L-J pana in ora 14.00In aceiasi zi24 -48 de ore de la expediere1 - 2 zile
L-Mi dupa ora 14.00A doua zi24 - 48 de ore de la expediere2 - 3 zile
J dupa ora 14.00 - V pana in ora 14.00Vineri

- luni sau marti

4 - 5 zile

V dupa ora 12.00, S si DLuni24 -48 de ore de la expediere2-4 zile
Alte zile nelucratoarePrima zi lucratoare24 - 48 de ore de la expediereNr de zile nelucratoare consecutive + 2 zile
Tmpul de livrare de 24 de ore de la momentul expedierii reprezinta cea mai buna estimare. 

Acesta poate ajunge la 48 sau 72 de ore in anumite situatii (localitati  indepartate de

centrele nationale de livrare, perioade premergatoare sarbatorilor, conditii meteo severe, etc )

Livrarea se face prin firme de curierat. 















Vezi aici conditiile pentru livrarea produselor ce necesita prescriptie medicala.


Comanda on-line.  

1. Creati-va un cont farapurici.ro. Este usor si gratuit. Dupa crearea contului autentificati-va in site.

2. Intrati in magazin si alegeti categoria de produse care va intereseaza. Vizualizati produsul pe care doriti sa-l cumparati si stabiliti caracteristicile suplimentare ale acestuia, daca sunt disponibile .

3. Apasati "Adauga in cos." Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in cos, completati datele necesare validarii comenzii.

4. Daca aveti o adresa de livrare inregistrata aceasta va fi afisata in interfata de comanda. Daca nu aveti o adresa salvata sau doriti o adresa diferita pentru livrare, apasati "Adauga o noua adresa", completati datele necesare, si salvati-o. Selectati apoi adresa de livrare si cea de facturare.

5. Pentru a confirma comanda si a alege metoda de trimitere trebuie sa acceptati termenii de utilizare a site-ului farapurici.ro si a serviciilor oferite de acesta. Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa continuati procesul de cumparare numai daca sunteti de acord cu clauzele acestora. 

Dupa acceptarea acestora alegeti metodele de livrare disponibile si contravaloarea acestora, suma ce se va adauga la valoarea cosului. De asemenea veti putea alege modalitatea de plata a produselor si/sau serviciilor.

6. Tot in aceasta interfata aveti posibilitatea de atrimite un mesaj referitor la comanda, daca este necesar.

7. Faceti click pe modalitatea de plata ramburs sau plata cu cardul. Vi se va afisa suma finala pe care o aveti de platit la livrarea pachetului.

8. Apasati "Confirm comanda". Comanda va fi trimisa operatorului farapurici.ro si va intra in stadiul de procesare.

Daca este cazul veti fi contactat telefonic pentru detalii referitoare la comanda plasata.


Stadiile unei comenzi.


Imediat ce ati plasat o comanda aceasta va trece prin diferite stadii inainte de a fi livrata.

Deoarece dorim sa fii informat la timp de stadiul in care se afla comanda plasata, vei primi un mesaj e-mail la fiecare modificare a starii comenzii plasate.

Trimiterea acestor mesaje nu exclude verificarea telefonica de catre un operator farapurici.ro a unor informatii referitoare la comanda.

Toate aceste stadii se pot regasi si in contul tau de client in sectiunea "Istoric si detalii comenzi".


1. Comanda confirmata.

Imediat ce ai plasat comanda online vei primi un e-mail pe adresa folosita la inregistrare ce confirma inregistrarea automata a comenzii in sistemul online farapurici.ro (nu uita sa verifici si folderul "Spam")  

2. Comanda procesata.

Fiecare comanda este verificata de un operator farapurici.ro. In momentul in care comanda a fost verificata vei primi un mesaj pe adresa de e-mail care va confirma existenta produselor in stoc si livrarea acestora conform programului de livrari de mai sus.

3. Comanda expediata.

In momentul in care comanda este ridicata de curier pentru a fi livrata vei primi un e-mail care te informeaza asupra acestui lucru. Detalii referitoare la livrare se regasesc in tabelul de mai sus.

4. Comanda livrata

Comanda a fost livrata. In acest stadiu este posibil sa primesti si un mesaj e-mail care te invita sa iti spuni parerea despre serviciile farapurici.ro sub forma unei recenzii ce va fi publicata pe site-ul farapurici.ro in sectiunea "Recenzii clienti".

Raspunsul nu este obligatoriu, dar orice informatie venita de la clientii nostri referitoare la calitatea serviciilor farapurici.ro este bine venita. 

 


Anularea unei comenzi.

 

In situatia in care doriti anularea unei comenzi va rugam sa faceti acest lucru cat mai rapid, contactandu-ne telefonic sau prin formularul de contact disponibil mai jos. Pentru ca procedura de anulare sa se desfasoare rapid, va rugam sa notati si sa ne comunicati numarul de ordine al comenzii. 

Acceseaza formularul de contact

 

Returnarea comenzilor.

Daca te-ai razgandit si doresti sa returnezi o comanda sau doar unele produse din caomanda, nu e nimic!

Conform legislatiei in vigoare ai dreptul sa returnezi o comanda plasata online sau telefonic in 15 zile de la data la care produsele au intrat in posesia ta (data livrarii).

Pentru a face un retur trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

1. Trebuie sa ne instiintezi ca doresti sa returnezi produsele folosind procedura de returnare din contul tau.

2. Intra in contul tau in sectiunea "Istoric si detalii comenzi"

3. Identifica comanda pe care doresti sa o returnezi si apasa "Detalii"

4. Selecteaza produsele pe care doresti sa le returnezi

5. Introdu in campul text motivul pentru care doresti sa faci returnarea. Daca pur si simplu te-ai razgandit, scrie doar "Fara motiv" (acest camp text trebuie sa fie completat)

6. Apasa butonul "Returneaza produse". In acest moment vom primi un mesaj e-mail cu cererea ta de returnare si un operator farapurici.ro rte va contacta.

7. Dupa ce ai facut cererea de returnare vei fi redirectat pe pagina de retururi din contul tau in care vei vedea numarul de inregistrare a cererii de retur, codul comenzii pentru care ai cerut returul, data cererii de retur si stadiul in care se afla cererea de returnare.

Stadiile cererii de retur sunt:

a. Se asteapta confirmarea - cererea de retur a fost inregistrata in sistem si trebuie confirmata de un operator farapurici.ro

Te rugam sa nu trimiti inapoi pachetul cu produsele de returnat pana ce cererea ta de retur nu a fost procesta de un operator farapurici.ro.

In acest moment vei primi un mesaj e-mail ce te informeaza ca crerea ta de retur a trecut in stadiul urmator :

b. Se asteapta pachetul

In acest stadiu puteti trimite pachetul de retur inapoi catre farapurici.ro. Nu uita sa notezi pe documentul de trimitere si numarul de inregistrare a returului.

Datele de returnare sunt:

SC Kraftmann Farma Vet SRL

Bucuresti, Str. Mr. Atanase Ionescu, nr. 37, CP 021841

Telefon contact: 0756.560.560

Departament vanzari

c. Pachet de retur primit

In momentul in care pachetul a a juns la noi, stadiul returului se va modifica corespunzator - vei primi un mesaj e-mail ce te va informa despre modificarea stadiului returului.

Un angajat farapurici.ro va verifica produsele returnate si daca acestea corespund conditiilor de returnare stadiul se va modifica in:

d. Retur acceptat.

sau daca produsele nu corespund conditiilor de returnare stadiul va deveni 

e. Retur refuzat.

Mai poti face cererea de retur si trimitand un mesaj e-mail la adresa retur@farapurici.ro care sa ne informeze despre intentia ta de a returna produse si sa contina cel putin numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea, fie sa folosesti formularul de contact (il poti accesa aici) in care alegi optiunea "3. Returnare produse". Daca nu esti autentificat in momentul completarii formularului, nu uita sa ne spui numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea de produse.

Conditiile de returnare a produselor si modalitatea de returnare a contravalorii acestora

Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost primite - nefolosite, fara deteriorari, in ambalajul original si insotite de toate documentele, accesoriile sau produsele cadou primite in comanda respectiva.

De asemenea produsele trebuie sa corespunda numeric cu comanda facuta de tine. Daca o comanda contine pachete de produse acestea trebuie returnate in acelasi numar cu cel din comanda - de exemplu daca ai comandat un pachet cu 3 pipete trebuie sa returnezi toate cele 3 pipete din pachet.

Daca produsele returnate corespund cerintelor de mai sus, returul va fi acceptat si iti vom returna contravaloarea produselor si a taxelor de livrare facturate, daca exista, in maxim 14 zile de la data la care ne-ai transmis cererea de retur. Aceasta data poate fi prelungita pana la primirea pachetului de retur sau a dovezii de trimitere a pchetului.

Returnarea contravalorii produselor se poate face, la alegerea ta, astfel:

- prin transfer bancar in contul indicat de tine

- prin mandat postal 

- prin cupon de cumparaturi de pe site-ul farapurici.ro, in cazul in care doresti sa achizitionezi alte produse.

Contravaloarea livrarii pachetului de retur este suportata de noi daca folosesti ca metoda de livrare a pachetului de retur aceiasi metoda prin care produsele ti-au fost livrate. In cazul in care doresti sa trimiti pachetul de retur prin alte metode, contravaloarea serviciului de livrare va fi suportata de tine integral.


Atentionari referitoare la coletele livrate.

Clientul trebuie sa verifice integritatea pachetelor la primirea acestora. In cazul in care pachetele sunt desigilate sau rupte, se va intocmi un proces verbal de constatare impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Orice reclamatii referitoare la integritatea pachetului ce nu sunt inregistrate printr-un astfel de proces verbal nu sunt luate in considerare.

 

Modalitati de plata.

Plata produselor cumparate din magazinul farapurici.ro se face ramburs, la primirea pachetului sau online cu card bancar.

Plata ramburs este disponibila pentru comenzi in orice localitate din Romania. Plata produselor si contravaloarea transportului se vor achita la momentul in care receptionati pachetul de la curier. Chitanta pentru contravaloarea pachetului este emisa de societatea de curierat.

SC Kraftmann Farma Vet SRL, operatorul site-ului farapurici.ro, nu poate emite chitante pentru marfurile platite in sistem ramburs.

Pentru plata online cu card gasiti detalii aici.